Potwierdzamy że na studiach Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście tematy do superwizji końcowej:
zabawa strategiczna – „Postać Superbohatera i jego wpływ na kulturowy wizerunek współczesnego mężczyzny” i „Walory turystyczne Dalmacji”
gra biznesowa : „”Lalka” Bolesław Prusa jako powieść o mieście” oraz „Żywot świętych na ekranie ”
symulacja zespołowa : „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego” oraz Gry oraz „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność”
symulacja językowa – „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” oraz „Wpływ muzyki rockowej lat 60 na zachowanie i kulturę ówczesnej młodzieży”
symulacja strategiczna : „Projekt wycieczki do Islandii” oraz „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny”
gra edukacyjna – „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych” oraz „Marketingowa kreacja kobiety”
symulacja edukacyjna – „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” oraz „Walory turystyczne Dalmacji”
zabawa edukacyjna : „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora” oraz „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II”
gra menedżerska : „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly” oraz „Krytyka konsumpcyjnego stylu życia we współczesnym kinie”