Scenki integracyjne – wytyczne do egzaminu


Potwierdzamy że na studiach Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście tematy do superwizji końcowej:

  • zabawa strategiczna – „Postać Superbohatera i jego wpływ na kulturowy wizerunek współczesnego mężczyzny” i „Walory turystyczne Dalmacji”
  • gra biznesowa : „”Lalka” Bolesław Prusa jako powieść o mieście” oraz „Żywot świętych na ekranie ”
  • symulacja zespołowa : „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego” oraz Gry oraz „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność”
  • symulacja językowa – „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” oraz „Wpływ muzyki rockowej lat 60 na zachowanie i kulturę ówczesnej młodzieży”
  • symulacja strategiczna : „Projekt wycieczki do Islandii” oraz „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny”
  • gra edukacyjna – „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych” oraz „Marketingowa kreacja kobiety”
  • symulacja edukacyjna – „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” oraz „Walory turystyczne Dalmacji”
  • zabawa edukacyjna : „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora” oraz „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II”
  • gra menedżerska : „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly” oraz „Krytyka konsumpcyjnego stylu życia we współczesnym kinie”