Zawiadamiamy iż na programie Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne zalecamy nizej wymienione problemy do egzaminu:
symulacja lingwistyczna – „Rozpad Jugosławii i udział wspólnoty międzynarodowej w konfliktach pod koniec XX wieku (od 1991 – współczesności)” oraz „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich”
gra kreatywna : „Obraz pomarańczowej rewolucji w społeczeństwie polskim” i „Gnieźnieńskie szyldy sklepowe a ustawa o języku polskim”
gra komunikacyjna : „Kinematografia indyjska jako nośnik kultury i tradycji” i Gry Menedżerskie oraz „Dziennikarstwo internetowe”
symulacja kreatywna : „Prezentacja multimedialna w komunikowaniu społecznym” i „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid””
symulacja menedżerska : „Renesansowa koncepcja człowieka na studium przypadku Trenów Jana Kochanowskiego” oraz „Zarządzanie projektem kulturalnym na szczeblu samorządu terytorialnego w świetle prawodawstwa polskiego oraz Unii Europejskiej”
symulacja kreatywna : „Igrzyska gladiatorskie” i „Polska, kraj bez twarzy? Rola brandingu narodowego w budowaniu wizerunku i reputacji Polski”
symulacja biznesowa : „Stosunek społeczeństwa katalońskiego do kwestii uzyskania niepodległosci przez Katalonię” i „Komedia w średniowieczu”
zabawa lingwistyczna : „Ucieczka z kina „Wolność” wobec tradycji literatury europejskiej ” i „”Bo ja kobieta, na którą patrzą – patrzę sama na siebie…” Obraz kobiety w kulturze popularnej – między stereotypem a emmancypacją (feminizmem). Wyzwolenie czy zniewolenie? Co kryje model współczesnej kobiecości?”
gra kreatywna – „Polska literatura podróżnicza. Na podstawie twórców romantycznych” oraz „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ”