Potwierdzamy że w ramach pogramu dofinansowań „Warmińsko Mazurski Fundusz Infrastrukturalny” do weryfikacyjnego etapu dostały się niżej wymienione granty:
stworzenie internetowej platformy komunikacyjnej wideo dla przedsiębiorstw – szkolenia ze stresu
zbudowanie internetowo-mobilnego modelu gromadzenia i przesyłu danych teleadresowych – szkolenia ze stresu
Konferencje Sprzedażowe – szkolenia pracownicze
zbudowanie dynamicznej platformy B2B dla Pulsar Mobile Sp z oo i partnerów – szkolenia menedżerskie
zbudowanie portalu informacyjno-społecznościowego wwwMyZeglarzepl – treningi negocjacyjne
zbudowanie serwisu o unikatowych funkcjonalnościach wspierającego społeczeństwo obywatelskie – warsztaty sprzedażowe
zbudowanie wirtualnego serwisu o dostępności i rezerwacji apartamentów prywatnych w miastach i kurortach – szkolenia z komunikacji
progres konkurencyjności firmy poprzez uruchomienie innowacyjnych e-usług telekomunikacyjnych w ramach budowy teleinformatycznej platformy wortalowej – treningi z przywództwa
zwiększenie przychodów z tytułu importu w firmie 4Impression Agnieszka Dziurzańska – szkolenia z obslugi klienta
Aktywne Inteligentne Bariery Drogowe i Mostowe – treningi HR
Badania drogą intensyfikacji – PKWiU 274042; PKWiU 2712310 – szkolenia z przywództwa
Badania przemysłowe i prace rozwojowe drogą do budowania przełomowych metodyki informatycznych – szkolenia z delegowania
Budowa i uruchomienie platformy informatycznej do zdalnego zarządzania procesami przygotowania materiałów elektronicznych do druku offsetowego – szkolenia interpersonalne
Centrum Biotechnologii produktów leczniczych Pakiet innowacyjnych biofarmaceutyków dla terapii i profilaktyki ludzi i zwierząt – treningi z zarządzania projektem
CompLearn e-Learning: komputerowa e-usługa edukacyjna w postaci innowacyjnej platformy mobilnej zdalnego nauczania – warsztaty z konfliktów
Działania informacyjno-promocyjne DKI jako Instytucji Zarządzającej w ramach PO IG – szkolenia zamkniete
e-KOMTEK – zoptymalizowana struktura komunikacyjna oparta na procedury GSM – treningi z obslugi klienta